Zasady obejmowania patronatu medialnego przez „Twój Głos”
Patronujemy imprezom, akcjom i innym przedsięwzięciom, które popieramy. Głównie są to imprezy kulturalne, charytatywne, społeczne, rekreacyjno-sportowe. Przed podjęciem decyzji o patronacie medialnym, musimy od organizatora uzyskać informację o imprezie, a w szczególności: jaki jest cel imprezy (np. zarobkowy, charytatywny, polityczny, itp.), program (wykonawcy, uczestnicy, zaproszeni goście).
Oferujemy
„Twój Głos” obejmując patronat medialny zobowiązuje się do:
– bezpłatnego opublikowania zapowiedzi imprezy w tygodniku oraz na portalu internetowym w formie tekstu redakcyjnego, z wykorzystaniem logotypów imprezy/wydarzenia
– zamieszczenia relacji z imprezy w formie artykułu, fotoreportażu,
– zamieszczenia podziękowań dla sponsorów (ewentualnie).
UWAGA! Publikacja na łamach gazety plakatu przygotowanego przez organizatora jest odpłatna i wynosi 50% ceny według cennika reklam „Twojego Głosu”
Oczekujemy
W zamian organizator imprezy powinien zobowiązać się do:
– zamieszczenia logo „Twojego Głosu” na plakatach, zaproszeniach, ulotkach i innych materiałach informacyjnych,
– kilkukrotnego powiadomienia uczestników imprezy przez konferansjera o patronacie medialnym „TG”,
– umożliwienia zawieszenia banneru lub postawienia rolapa reklamowego „Twojego Głosu” w centralnym miejscu imprezy.
Uwagi
Patronat prasowy (medialny) to nie to samo, co sponsoring.
Patronat nie oznacza automatycznie przychylnego pisania o imprezie.
Dodatkowe formy współpracy do uzgodnienia.
Kontakt
Organizatorzy, którzy chcą uzyskać patronat medialny „TG” proszeni są o kontakt z redakcją – osobisty lub mailowy (reklama@twojglos.pl) lub telefoniczny – 500 055 689 (Małgorzata Gral).